Ste pozabili geslo?

Pridruži se nam na Facebooku
Sledi nam na Twitterju


 
  1. Kako se prijaviti za pridobitev Spletnikovega uporabniškega računa?
  2. Kako dolgo po prijavi je potrebno čakati na potrditveno pošto? Naj potrdim svoj uporabniški račun takoj?
  3. Pri vpisovanju e-poštnega naslova ob prijavi, sem se zatipkal in nikakor ne uspem aktivirati mojega Spletnik uporabniškega računa.
  4. Kako obiskovalci dostopajo do moje spletne strani?
  5. Kako se prijavim na svojo spletno stran?
  6. Kako lahko spremenim uporabniško ime?
  7. Kako lahko spremenim e-poštni naslov mojega Spletnik-uporabniškega računa?
  8. Pozabil sem geslo. Kako ga lahko najdem?
  9. Če uporabniškega računa ne uporabljam nekaj časa, se mi bo ta ukinil?
  10. Ne morem se prijaviti v Spletnik, čeprav sem vpisal pravo uporabniško ime in geslo.
  11. Ne morem več dostopati do Spletnika z mojega računalnika. Ko poskusim z drugih računalnikov se spletna stran odpira normalno.
  12. Medtem ko urejam spletno stran me vedno odjavlja.
  13. Kako izbrišem Spletnikov uporabniški račun?
  14. Ne morem se prijaviti v moj račun preko povezave “uredi” na dnu vsake strani – pojavi se okence “ni prijave”.
 


 
Kako se prijaviti za pridobitev Spletnikovega uporabniškega računa?

Z izdelavo spletne strani lahko začnete takoj po izpolnitvi prijavnega obrazca.
Prosimo, da izberete svoje uporabniško ime pazljivo (ime spletne strani, ime podjetja, …), kajti to je del URL-ja vaše spletne strani in ga kasneje ne morete zamenjati.
Posredujte nam veljaven e-poštni naslov, ker vam bomo na istega poslali povezavo, s katero boste potrdili svojo prijavo. Izberete lahko katerikoli dizajn za začetek – vedno ga lahko nato nadomestite z drugim.

 
Kako dolgo po prijavi je potrebno čakati na potrditveno pošto? Naj potrdim svoj uporabniški račun takoj?

Potrditveno pošto boste v vaš elektronski poštni predal prejeli takoj po prijavi (na e-poštni naslov, naveden v prijavi). Poglejte v Spam / Bulk mapo v primeru, da e-pošte ne prejmete v roku 5 minut. Aktivacijska (potrditvena) povezava v e-pošti je veljavna 24 ur in vsak aktivacijski poskus s pretečeno povezavo, bo pokazal napako. Če je vaša aktivacijska povezava pretekla, se lahko prijavite znova in uporabite isto uporabniško ime – znova bo aktivacija vašega uporabniškega računa na voljo.
V nasprotnem primeru nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali po telefonu.

 
Pri vpisovanju e-poštnega naslova ob prijavi sem se zatipkal in nikakor ne uspem aktivirati mojega Spletnik uporabniškega računa.

Ustvarite lahko uporabniški račun z drugačnim uporabniškim imenom ali pa se poskusite prijaviti z istim uporabniškim imenom po preteku 24 ur po prvem poskusu. Neaktivirani računi se samodejno izbrišejo 24 ur po registraciji, zato bo vaše uporabniško ime zopet na voljo.

 
Kako obiskovalci dostopajo do moje spletne strani?

Vaša Spletnik spletna stran je lahko prikazana obiskovalcem, ko v naslovno vrstico vpišejo http://www.spletnik.si/vaše uporabniško ime, kjer je vaše uporabniško ime dejansko tisto, ki ste si ga izbrali ob registraciji. Lahko se vaša Spletnik – spletna stran nahaja tudi na vaši registrirani domeni. Kako nastaviti domeno? >>

 
Kako se prijavim na svojo spletno stran?

Na dnu vaše spletne strani je povezava "Uredi". Samo en klik in vpis uporabniškega imena ter gesla in vstopili boste v administratorski pogled vaše spletne strani. Lahko pa se na enak način prijavite tudi preko Spletnikove domače strani.

 
Kako lahko spremenim uporabniško ime?

Uporabniškega imena ni možno spremeniti. Če se še niste lotili izdelave spletne strani, medtem ko ste se odločili za spremembo, lahko prekličete staro uporabniško ime s pomočjo menija v administratorskem pogledu vaše spletne strani - “lastnosti spletne strani”. Izberete “pokaži napredne možnosti” potem “moj račun” in na koncu “prekliči moj račun”.  V primeru, da ste z izdelavo strani že začeli, pa krvavo potrebujete zamenjavo uporabniškega imena, nas kontaktirajte in podajte resen vzrok za vašo zahtevo. Potrudili se bomo, da boste zadovoljni.

 
Kako lahko spremenim e-poštni naslov mojega Spletnik-uporabniškega računa?

Priporočamo, da za vedno ohranite vaš obstoječi e-poštni naslov med podatki vašega Spletnik- uporabniškega računa. Ta e-poštni naslov bomo uporabljali za pošiljanje pomembnih obvestil, ki se nanašajo na status vašega uporabniškega računa – sprememba gesla, izostanki, presežena kvota prostora na strežniku itd..
Za spremembo e-poštnega naslova prosimo sledite navodilom:

  • Kliknite na ikono nadzorne plošče v zgornjem desnem kotu spletne strani, ki je prikazana v administratorskem pogledu.
  • Izberite “osebni podatki”.
  • Vpišite novi e-poštni naslov in potrdite spremembo z klikom na “Obnovi”.
  • Potrditvena e-pošta po poslana na vaš novi e-poštni naslov. Kliknite na povezavo v sporočilu za potrditev spremembe.

 
Pozabil sem geslo. Kako ga lahko najdem?

  • Pojdite na Spletnikovo domačo stran in kliknite na povezavo “Ste pozabili geslo?”.
  • Vpišete lahko vaše uporabniško ime ali vaš e-poštni naslov, ki se navezujeta na vaš Spletnik- uporabniški račun.
  • Nato boste prejeli e-poštno sporočilo, ki bo vsebovalo povezavo za spremembo gesla.
  • Kliknite na povezavo in vpišite vaše novo geslo za vaš uporabniški račun.
  • Sprememba bo delovala takoj po vpisu in potrditvi novega gesla. Le-tega pa že lahko uporabite za prijavo v vaš Spletnik –uporabniški račun.

 
Če uporabniškega računa ne uporabljam nekaj časa, se mi bo ta ukinil?

Za vsako Spletnikovo stran, ki ne bo urejevana s pomočjo administratorskega pogleda več kot 6 mesecev, sklepamo, da je zapuščena. Vendar bodo računi ostali aktivni tudi v primeru, da dolgo ne bo nobene prijave v administratorski pogled spletne strani.

 
Ne morem se prijaviti v Spletnik, čeprav sem vpisal pravo uporabniško ime in geslo.

Problem lahko nastane zaradi brskalnikovih “piškotkov”. Zaprite vsa brskalnikova okna, nato odprite ta isti brskalnik znova in se poskusite še enkrat prijaviti.

Kontaktirajte Spletnikovo podporo, če se vam težava ponavlja.

 
Ne morem več dostopati do Spletnika z mojega računalnika. Ko poskusim z drugih računalnikov, se spletna stran odpira normalno.

Spletnikov sistem vsebuje zaznavanje t.i. vsiljevanj ali motenj in antivirusno zaščito, ki blokira IP naslove, ki poizkušajo prenašati exe/.dll/.bat/.sys datoteke. Če ne morete več dostopati do Spletnika, ste najverjetneje poizkušali prenašati datoteke z zgoraj navedeno končnico. Blokada IP naslova traja 2 dni. Prosimo, da kontaktirate Spletnikovo podporo za nadaljno pomoč v primeru, da ste izgubili dostop do vaše spletne strani in niste poskušali prenašati že omenjenih datotek.

 
Medtem ko urejam spletno stran, me vedno odjavlja.

Prosimo, da se prepričate ali so “sejni piškotki”, ki se nanašajo na www.spletnik.si, omogočeni v nastavitvah vašega brskalnika.

Za Internet Explorer sledite navodilom:

1. Izberite "Orodja" > "Internetne možnosti"
2. V jezičku "zasebnost" kliknite "Napredno"
3. Izberite "Povozi avtomatično upravljanje s piškotki"
4. Izberite možnost "Vedno dovoli sejne piškotke"
5. Pritisnite "V redu"

Za Firefox, prosimo sledite tem korakom:

1.    Izberite “Orodja”> “Možnosti”
2.    V jezičku “Zasebnost” odprite lastnosti “piškotkov”
3.    Izberite možnost “Dovolite strani nastavitev piškotkov” in nastavite izjeme, če je potrebno
4.    Pritisnite “V redu”

Če uporabljate Internet Explorer in imate težave tudi po omogočanju piškotkov, vas prosimo, da preverite sledeče možnosti v nastavitvah vašega brskalnika in izbrišete vse “Začasne internetne datoteke” ter piškotke.

1.    Izberite “Orodja” > “Internetne možnosti”.
2.    V jezičku “Splošno” kliknite gumb “Nastavitve” v oknu “začasne internetne datoteke”.
3.    Prepričajte se, da bo “Preverite novejše verzije shranjenih strani” nastavljeno na “Samodejno”. Pritisnite “V redu”.
4.    Kliknite gumb “Izbriši” v oknu “začasne internetne datoteke”, kliknite “V redu”.
5.    V oknu, ki se bo prikazal preverite “Izbriši off-line vsebino”, kliknite “V redu”.
6.    Pritisnite gumb “Izbriši piškotke” in kliknite “V redu”.
7.    Kliknite “V redu” v oknu “Internetne možnosti”.
8.    Zaprite vse brskalnike.
9.    Odprite nov brskalnik in se poskusite ponovno prijaviti.

V primeru, da problem še ni rešen, kontaktirajte našo ekipo za podporo.

 
Kako izbrišem Spletnikov uporabniški račun?

V naši 2.0 različici smo predstavili takojšno možnost izbrisa spletne strani iz menija lastnosti strani. Za izbris računa morate vstopiti v administratorski pogled, odpreti "Nadzorno ploščo" s pomočjo ikone in nato izbrati "Lastnosti strani". Tu izberete “Pokaži napredne možnosti” in v okencu “Moj račun” izberete “Izbris računa”. Prejeli boste e-poštno sporočilo z navodili, kako preklicati vaš uporabniški račun.

 
Ne morem se prijaviti v moj račun preko povezave “uredi” na dnu vsake strani – pojavi se okence “ni prijave”.

Če se uspešno prijavite preko Spletnikove domače strani, pa vam ne odpre ikon za oblikovanje in urejevanje, je lahko problem v nameščeni blokadi proti pop-up okencem. Prosimo, da preverite, če imate slučajno nameščen Google pospeševalnik ali kak drug program. Omogočite brskalnikom prosto pot za www.spletnik.si v njihovih nastavitvah.

Prosimo, da preverite tudi, če so pop-up za www.spletnik.si dovoljeni v nastavitvah vašega brskalnika. Za Firefox sledite tem korakom:

1.    Pojdite na “Orodja” in izberite “Možnosti”.
2.    V jezičku “Vsebina” označite “Prepovej nezahtevana okna”.
3.    Pritisnite na gumb “Izjeme” in vpišite www.spletnik.si v seznam.

Če uporabljate Internet Explorer sledite tem navodilom:
1.    Izberite “Orodja” > “Internetne možnosti”.
2.    V jezičku “Zasebnost” pojdite na gumb “Nastavitve zapore oken”.
3.    Če je blokada oken označena, vstopite v nastavitve, kjer vpišete www.spletnik.si v seznam “Izjeme”.

 
  
Izdelava spletnih strani - hitro in enostavno
Začnite takoj z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom našega orodja za urejanje spletnih strani.
Preizkusilo ga je že več kot 10.000 slovenskih podjetij!

Vse navedene cene ne vsebujejo DDV