Ste pozabili geslo?

Pridruži se nam na Facebooku
Sledi nam na Twitterju


 
  1. Kako urejam vsebino na moji Spletnik spletni strani?
  2. Kakšna je razlika med Običajnim in Administrativnim pogledom?
  3. Bodo obiskovalci moje spletne strani videli spremembe, ki ji naredim v Administrativnem pogledu?
  4. Kako objavim spremembe?
  5. Ali lahko več ljudi urejuje vsebino na strani ob istem času?
  6. Ali lahko odstranim že objavljeno vsebino z običajnega pogleda, a še vedno pustim v administrativnem pogledu?
  7. Ali lahko povrnem spremembe in se vrnem k prejšnji verziji vsebine?
  8. Ali Spletnik omogoča urejanje spletne strani brez povezave z internetom?
  9. Ali lahko vidim kako bo izgledala moja spletna stran v običajnem pogledu, ne da bi se pri tem prijavil v administrativni pogled, in objavim spremembe?
  10. Ali lahko vsebino moje spletne strani izvozim?
  11. Ali lahko izdelam spletno stran z več-jezično vsebino z orodjem Spletnik?
  12. Ali obstaja enostaven način, da skupino uporabnikov obvestim o spremembah na spletni strani?
  13. Ko kliknem na ikono elementa, ki ga želim urejati, se ne prikažejo nobene možnosti.
  14. Ali lahko urejam dve Spletnik spletni strani naenkrat?
  15. Moja spletna stran je prepočasna za urejanje in oglede.
 


 
Kako urejam vsebino na moji Spletnik spletni strani?

Vsebino lahko dodajate in urejate s pomočjo Spletnik on-line urejevalnega orodja, v Administrativnem pogledu.

  • Za prijavo v oskrbniški pogled enostavno kliknite povezavo "Uredi", ki se nahaja na dnu vsake strani na vaši spletni strani. Ob tem se vam bo prikazalo okno v katerega je potrebno vpisati uporabniško ime in geslo, ki ste ga izbrali med registracijo. Prijavite se lahko tudi preko Spletnik " domače strani.
  • Ko ste enkrat prijavljeni, lahko spremenite vsebino na vaši strani s pomočjo ikon za urejanje, ki stojijo ob vsakem vsebinskem elementu na strani. Klik na ikono vam omogoča urejevanje določenega elementa. S preletom ikone se odpre meni z dodatnimi možnostmi za dodajanje vsebine, premik ali izbris postavke.

 
Kakšna je razlika med Običajnim in Administrativnim pogledom?

Običajni pogled je tak, kot ga bodo videli obiskovalci vaše spletne strani. Vašo stran lahko vidite v Običajnem pogledu na naslovu http://www.spletnik.si/<uporabniško_ime> , kjer je vaše uporabniško ime tisto, ki ste ga izbrali ob registraciji. Vidne so samo tiste spremembe, ki so objavljene.
Administrativni pogled je dostopen samo lastniku spletne strani ali tistemu, ki jo ureja zanj. Dostop je omogočen z vnosom uporabniškega imena in gesla. Administrativni pogled izgleda čisto tako kot Običajni, s to razliko, da se ob vsakem elementu spletne strani nahaja ikona. Ko jo z miško preletite, se vam odpre okno z menijem, ki vam omogoča urejanje.

 
Bodo obiskovalci moje spletne strani videli spremembe, ki ji naredim v Administrativnem pogledu?

Spremembe, ki jih naredite v administrativnem pogledu ne bodo vidne zunanjim obiskovalcem, dokler niste pripravljeni, da jih objavite. Torej lahko varno delate z vsebino v administrativnem pogledu, medtem ko obiskovalci zadovoljno brskajo po vaši spletni strani.

 
Kako objavim spremembe?

Z orodjem Spletnik lahko objavite spremembe takoj. Obstajajo tri možnosti objave, odvisno od vrste sprememb, ki jih želite objaviti:

  • Če želite objaviti spremembe, narejene na določeni strani, enostavno kliknite rdečo naslovno tablico , ki se nahaja v desnem zgornjem kotu strani.
  • Če želite objaviti spremembe, narejene na večih straneh, odprite ikono  - Nadzorna plošča, v levem zgornjem kotu strani in izberite "Uredi strani". Vse strani brez objavljenih sprememb, bodo označene z rdečo ikono  . Kliknite ikono za vsako stran, ki jo želite objaviti.
  • Če želite objaviti vse spremembe na strani uporabite možnost "Objavi vse strani", ki se nahaja v "Uredi strani" ali pa v "Nadzorni plošči" izberite "Lastnosti strani" in klinite gumb "Objavite vse strani".

 
Ali lahko več ljudi urejuje vsebino na strani ob istem času?

Zankrat še ne. Če več ljudi naredi spremembe na isti vsebini, se shranijo spremembe samo od zadnjega. Spletnik 3.0 bo predstavil mehanizem zaklepanja strani, ki bo omogočal urejanje večim uporabnikom hkrati.

 
Ali lahko odstranim že objavljeno vsebino z običajnega pogleda, a še vedno pustim v administrativnem pogledu?

Da. Za odstranitev objavljenega elementa vsebine z Običajnega pogleda pogleda, preletite elementovo ikono in izberite "Zakleni". Medtem bo ikona v kotu spremenila barvo v rdečo. Po "zaklepu" objavite stran in element ne bo več viden v običajnem pogledu. Ko se ga odločite ponovno aktivirati, ga na isti način sprostite tako, da kliknete na "Odkleni" in v ikoni bo izginila rdeča barva.

 
Ali lahko povrnem spremembe in se vrnem k prejšnji verziji vsebine?

Čeprav Spletnik sistem podpira vračanje vsebine v prejšnjo obliko, ne podpira pa vračanja v stanje pred shranitvijo, tudi v primeru, da strani še niste ponovno objavili. Možnost za povrnitev v prejšnjo shranjeno verzijo vsebine bo predstavljena v naslednjih Spletnik nadgradnjah. Zaenkrat lahko uporabite razveljavi / uveljavi funkcijo samo, ko delate s pomočjo urejevalnika teksta in slik in še to samo preden shranite spremembe. Če ste uporabili objavo v oskrbniškem pogledu, ki jo želite razveljaviti in sprememba še ni bila objavljena v Običajnem pogledu, lahko vsebino povrnete v prejšnje stanje z kopiranjem vsebine iz Običajnega v Administrativni pogled.

 
Ali Spletnik omogoča urejanje spletne strani brez povezave z internetom?

 Ne. Spletnik je platforma za on-line izdelavo ter urejevanje. Povezani morate biti z internetom, da lahko objavljate in urejate zadeve sproti. Lahko pa  z vsebino vaše strani delate brez povezave v urejevalniku teksta, od tam pa potem enostavno prenesete vsebino v urejevalnik teksta in slik, ko se boste spet prijavili v Spletnik spletno stran.

 
Ali lahko vidim kako bo izgledala moja spletna stran v običajnem pogledu, ne da bi se pri tem prijavil v administrativni pogled, in objavim spremembe?

Da. Če želite lahko preverite, kako bo izgledala vsebina v običajnem pogledu, preden objavite kakršnekoli spremembe. Preletite ikono Nadzorne plošče , ki se nahaja v administrativnem pogledu in izberite "Prikaži/skrij" ikone.

 
Ali lahko vsebino moje spletne strani izvozim?

Da, lahko. Kontaktirajte nas za več podrobnosti.

 
Ali lahko izdelam spletno stran z več-jezično vsebino z orodjem Spletnik?

Vsa vsebinska področja razen menijskih postavk in naslovov strani, lahko delujejo z več-jezičnim tekstom. Več-jezična podpora za ti dve področji je vključena na seznam želja za prihajajoče verzije orodja Spletnik.

 
Ali obstaja enostaven način, da skupino uporabnikov obvestim o spremembah na spletni strani?

Da. Za katerokoli stran na vaši spletni strani, lahko omogočite samodejno obveščanje o spremembah. V bistvu lahko pošljete elektronsko sporočilo članom, katerih e-poštne naslove ste pridobili z njihovimi prijavami. Sporočilo bo torej poslano vsakokrat, ko bo prišlo do spremembe na strani.

  1. V Administrativnem pogledu, pojdite na stran, na kateri hočete nastaviti obveščanje.
  2. V meniju "Nadzorna plošča"  izberite "Lastnosti strani"
  3. S klikom na "Prikaži možnosti" odprite sekcijo "Posebne vsebine"
  4. V polju "O objavi obvesti preko e-pošte" izberite seznam uporabnikov.

 
Ko kliknem na ikono elementa, ki ga želim urejati, se ne prikažejo nobene možnosti.

Razlog lahko tiči v programski opremi za preprečevanje odpiranja novih oken, ki je naložen na vašem računalniku. Možno je tudi, da imate v brskalniku onemogočeno odpiranje nezahtevanih oken. Za Spletnik morate to možnost omogočiti v brskalniku in morebitni programski opremi.
 
Ali lahko urejam dve Spletnik spletni strani naenkrat?

Urejanje dveh strani naenkrat ni priporočljivo. Prihaja lahko do težav pri shranjevanju sprememb ali pri vpisovanju v enega izmed računov.

 
Moja spletna stran je prepočasna za urejanje in oglede.

Spletnikovo gostovanje je urejeno na visoko zmogljivi strežniški platformi. Če nalaganje vaše spletne strani poteka prepočasi, je lahko razlog ali na vaši, ali na naši strani, zaradi katerega ne morete izkoristiti polnega potenciala naših zmogljivosti.

  • Če uporabljate Internet Explorer za urejanje vaše spletne strani, predlagamo inštalacijo brezplačnega dodatka HTTP Watch. Ko opazite počasnejše delovanje, skopirajte povzetek HTTP Watch  in nam ga pošljite.
  • Če uporabljate kakšen drug brskalnik, nas kontaktirajte s točnim URL naslovom strani, kjer so se težave pojavile, skupaj s časom nastanka težav. Preverili bomo naše sistemske zapise in vam zagotovili dodatno pomoč.

 
  
Izdelava spletnih strani - hitro in enostavno
Začnite takoj z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom našega orodja za urejanje spletnih strani.
Preizkusilo ga je že več kot 10.000 slovenskih podjetij!

Vse navedene cene ne vsebujejo DDV